آخرین اخبار
کد مطلب: 146961
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري؛
استکبارستيزي جزء مفاهيم عميق آموزه‌هاي ديني ايرانيان است
تاریخ انتشار : 1401/08/03 18:05:05
نمایش : 443
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استکبارستيزي جز مفاهيم عميق آموزه‌هاي ديني ايران است که مورد تاکيد رهبران و بزرگان نظام جمهوري اسلامي ايران نيز قرار گرفته، بايد روز به روز پُررنگ‌تر شود و تعطيل بردار نيست.
به گزارش  سلام لردگان؛ محسن حسين ميرزايي پيش از ظهر امروز در جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت يوم الله 13 آبان در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: استکبارستيزي جز مفاهيم عميق آموزه‌هاي ديني ايران است که مورد تاکيد رهبران و بزرگان نظام جمهوري اسلامي ايران نيز قرار گرفته، بايد روز به روز پُررنگ‌تر شود و تعطيل بردار نيست.
 
وي با اشاره به اينکه اگر بخواهيم در جهان عزت پيدا کنيم بايد استتکبارستيزي را در دستور کار خود قرار دهيم، گفت: هر جايي که گفتمان فاخر، ناب، اصلي و اساسي انقلاب و امامين در قالب استکبارستيزي مطرح شد و آن را ارج نهاديم موفق بوديم.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: برنامه‌هاي هفته استکبارستيزي و به‌ويژه روز 13 آبان ماه بايد تاثيرگذار و مؤثر برگزار شود.
 
حسين ميرزايي عنوان کرد: بکار بردن فعل سوم شخص مفرد در چهارمحال و بختياري بيداد مي‌کند و يک آسيب است، يک ميليون نفر جمعيت در اين استان همگي يک خانواده‌ايم و بايد براي رشد و تعالي اين استان تلاش کنيم.
 
وي خاطرنشان کرد: در سال‌هاي بعد از انقلاب اسلامي راهپيمايي 13 آبان برگزار شده است اما اين روز در سال 1401 به دليل برخي حوادث که بوجود آمده است روز بسيار خاصي است.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: زمينه حضور گسترده دانش‌آموزان، خانواده‌هاي آنان، طلاب، دانشجويان، ورزشکاران و... در راهپيمايي 13 آبان فراهم شود.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس